Translate

1 Kasım 2014 Cumartesi

ESSENCE MATTİFİYİNG COMPACT POWDER

Merhaba :) bugün size essence mattifying compact powder dan bahsedeceğim ;




Üzerinde yazdığı  gibi matlaştırıcı bir pudra.Genellikle bb krem kulandığım için üzerine bu pudra yı sürdüğüm de hoş bir görüntü elde ediyorum fakat çok tozutuyor fırcayla almanızı önermem her yer toz toz olur:))



Bende ki 10 light beige rengi. Cildimin karma yapısı olduğundan dolayı sivilceler benim için en büyük sorun haline geliyor .Ürünün en sevdiğim yanı ise sivilce yapmaması,sevmediğim yanı ise en fazla 4 saatlik parlamayan cilt sağlıyor .Gün içerisinde tazelemek gerekiyor. Ben gün boyu cildimi mat tutmasını istediğim için bir daha alacağımı pek sanmıyorum. 

NOT
Fiyatı 10TL civarında diye hatırlıyorum  

HERKESE BAKIMLI VE MAKYAJLI GÜNLER


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder