Translate

23 Kasım 2014 Pazar

Wet N Wild E738 Comfort Zone Far Paleti

Merhaba :) Bugün size çok beğenilen , çok talep gören wet n wild comfort zorne  E738 paletinden bahsedeceğim :)


  • Renkleri çok doğal, ister günlük yaşamda ister gece makyajında kullanabileceğiniz tonlardan oluşuyor.
  • Biraz tozutması dışında sürümü çok kolay,yumuşak bir yapısı var.
  • Kalıcılığı ve rengini göstermesini başarılı buldum ama yine de göz bazıyla kullanırsanız daha iyi bir sonuç elde edersiniz diye düşünüyorum.
  • Wet n wild in neredeyse her ürününü başarılı buluyorum bence tek sıkıntısı ambalajları.Çok kullanışlı ve sağlam değil malesef ,rujlarınıda çok sevmeme rağmen yanımda taşıyamıyorum.Çantamda başlarına her an herşey gelebilir:) biraz sağlam olsalar fena olmaz.
  • Palette ki renkler kendi içlerinde kademelere ayrılmış 2 şer tane browbone,eyelid,crease,definer olarak.Paletin arkasında kademelerin nasıl uygulanacağı resimle anlatılıyor bunu çok beğendim.
  • Fiyatına göre çok çok beğendiğim bir ürün. En sık kullandığım far paletlerimden biri oluveerdi bir anda:)

Fiyatı:  19.90 TL 

BAKIMLI VE MAKYAJLI GÜNLER 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder