Translate

2 Kasım 2014 Pazar

GARNIER MAKYAJ TEMİZLEME SUYU - LOREAL PARIS PURE ZONE DERINLEMESINE ARINDIRICI JEL



Merhaba :) 
GARNIER MAKYAJ TEMİZLEME SUYU;
Özellikle hassas ciltler için parfümsüz içeriğiyle yüz,göz ve dudaklar için  en kullanışlı temizleme suyu diyebilirim. Bu ürünle ilgili en çok gözü yakıp yakmama konusunda sorular soruluyor Garnıer temizleme suyunun en sevdiğim özelliği göz yakmaması. 

NOT
Fiyatı 12-13 TL arasında diye hatırlıyorum.Bu fiyatla satıldığı müddetçe almamak için bir neden göremiyorum.

LOREAL PARIS PURE ZONE DERINLEMESİNE ARINDIRICI JEL ;

Benim en sevdiğim ve hemen hemen hergün makyajımı temizledikten sonra kullandığım jel. Cildi temizler ve ölü hücrelerden arındırır.Gözenekleri açıyor en önemlisi nemli cilde sürüp masaj yapıp köpürtmesi ürünün en sevdiğim özelliklerinden bir tanesi.Jel cildinize temas ettiği anda bir ferahlama duyucaksınız eğer cildiniz yağlı ise güzel sonuçlar alacağınıza inanıyorum hatta eminim. Ürünle ilgili tek sevmediğim şey ise yanma hissi vermesi ama cildin arındığını düşündüğüm için kolayca ikna oluyorum.

NOT
Fiyatı 10TL

HERKESE BAKIMLI VE MAKYAJLI GÜNLER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder